mboost-dp1

Som Mac-ejer, har du en Time Capsule?

Gå til bund
Gravatar #1 - Hald
15. okt. 2009 08:59
Jeg har faktisk 2, og hvis de om 18 måneder "brænder af" og garantien er udløbet, tjaa, så åbner jeg dem, fixer strømforsyningen og kører videre..
Gravatar #2 - rasmusv
15. okt. 2009 09:54
Nej af en simpelt grund; Den forventede prisenhed pr. levetid[*] er for stor til hvad jeg synes apparatet er værd.

[*]Købsprisen er urimeligt høj og da de udkom beskrev flere reviews dem svjh som med massive varmeproblemer og bestående af billige komponenter.
Gravatar #3 - Josso
15. okt. 2009 10:03
Ja, jeg ejer en, og selvom prisen er lidt pebret, så er "it just works" nogle gange det værd.

Den har i hvertfald reddet mig to gange. :)
Gravatar #4 - keen
15. okt. 2009 10:04
Nej, men jeg har overvejet det. Syntes dog prisen er lidt for høj.
Gravatar #5 - Thomsen
15. okt. 2009 12:02
Nej. Jeg har overvejet det. Hvis man nu ser bort fra de problemer, der tilsyneladende er med den, så synes jeg, at selve konceptet er fint. Men jeg endte med at fravælge det - primært pga. prisen, sekundært fordi en kollega dengang allerede havde problemer med sin. Pt. bruger jeg bare en billig WD HD som back-up.
Gravatar #6 - Norrah
15. okt. 2009 19:39
Har en NAS som fungere på samme måde.
Den var lidt træls at sætte op, men det virker lige så godt.
Gravatar #7 - MiniatureZeus
16. okt. 2009 06:35
Har ikke en ægte TC, men istedet en ekstern WD som er tilsluttet en AEBS og det fungere på fuldstændig samme måde... Til en meget billigere pris, da jeg fik min Airport til ca. 700 kr. på eBay.co.uk, fordi den har nogle sorte skridmærker i toppen.. Men virker fint og understøtter WiFi-n..
Gravatar #8 - lnc12
16. okt. 2009 08:46
nope havde en men den gik i stykker 3 gange, så fik jeg pengene tilbage og købte en AEx
Gravatar #9 - trylleklovn
16. okt. 2009 09:56
Backup er for newbs!
Gravatar #10 - praktikant muffe AKA pewbe
17. okt. 2009 18:17
trylleklovn (9) skrev:
Backup er for newbs!

Så er jeg ekstremt meget newb... :S
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login