mboost-dp1
Skal du have Sonys Xperia Play?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Afhænger helt af prisen, prisen på spillene, kvaliteten af spillene og udbuddet af spillene.
Jeg forventer spil-kvalitetsmæssigt noget i retning af en PSP1, for at jeg er interesseret..
Jeg forventer spil-kvalitetsmæssigt noget i retning af en PSP1, for at jeg er interesseret..
nyx (3) skrev:Hvad er det?
Sony's kommende telefon, også kendt som "Playstation Phone". Xperia Play er dog bare dens officielle navn. :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_Ericsson_Xperia_...
Stemte "Ved ikke", for jeg anede ikke lige, hvad det var - men efter at have læst dette, kan jeg roligt ændre det til et nej!
Min bærbare underholdning er og bliver en E-book reader! :-)
Min bærbare underholdning er og bliver en E-book reader! :-)
Det er svært at være Sony fan for tiden fornemmer jeg. ^^
Men rimeligt innoverende må jeg sige. Sony har lavet en telefon der kan afvikle spil.
Men rimeligt innoverende må jeg sige. Sony har lavet en telefon der kan afvikle spil.
Nu har jeg ikke lige undersøgt nøje efter om hvad det egentligt drejer sig om, men umiddelbart lyder det ikke som noget jeg har brug for
Enig. På den måde Sony opfører sig på, Stemmer jeg med pengepungen indtil de ændrer holdning
Zigma (6) skrev:
Jeg vil aldrig smide flere penge i Sony's retning.
Enig. På den måde Sony opfører sig på, Stemmer jeg med pengepungen indtil de ændrer holdning
PS3-sagen tror jeg
Edit: Og hvis det ikke var nok til at få dig ud af din hule, så jeg kan lige uddybe det lidt: Der blev udgivet et hack til PS3 som Sony gik ramokk over. Det var folk generelt ikke glade for.
Edit: Og hvis det ikke var nok til at få dig ud af din hule, så jeg kan lige uddybe det lidt: Der blev udgivet et hack til PS3 som Sony gik ramokk over. Det var folk generelt ikke glade for.
markjensen (13) skrev:PS3-sagen tror jeg
Hehe... ok det havde jeg så alligevel hørt om. Det har så bare ikke pisset mig så meget af.
Heller ikke jeg. Jeg er i hvert fald ikke specielt overrasket. Havde de været ligeglade, ville spiludgivere vel have mindre interesse for PS3 i frygt for piratkopering, så hvis det er grunden, forstår jeg dem egentlig godt. De kunne dog godt have været lidt mindre aggressive.
markjensen (13) skrev:PS3-sagen tror jeg
Det er kun en lille del. Var også en del skandaler hvor Sony brugte rootkits tilbage i 2005 og 2007 eller sådan noget, hvis jeg husker korrekt. Jeg mener så også at der også har været andre småting, men disse kan jeg ikke lige komme i tanke om lige nu
De ting Sony har gjort er ikke noget der direkte har haft en indflydelse på mig, men er efter min mening noget hvor de har gået LANGT over stregen. Den måde de opfører sig på er under al kritik
Hvis specifikationer havde været bedre, så ja måske og hvis de havde gjort sådan, så jeg kunne spille mine nuværende købte PS1 PSN spil.
Men nu virker den for sent ude og så har S/E ikke lige frem været gode til at holde deres modeller opdateret, med nyeste Android versioner, hvilket trækker meget ned.
Men nu virker den for sent ude og så har S/E ikke lige frem været gode til at holde deres modeller opdateret, med nyeste Android versioner, hvilket trækker meget ned.
Zigma (6) skrev:Bare tanken om at Sony har haft noget som helst med den at gøre er nok til at jeg ikke engang ville bruge den som pind til en lort.
Nu er du fjollet, jeg ville heller ikke bruge den som pind til en lort.. hvem ville dog overhovedet bruge noget som pind til en lort, der ikke var en pind?
Ingen til mig, tak. Idéen er ellers lækker nok, men der går lang tid før jeg skal have Sony.
http://blog.makezine.com/archive/2011/02/sonys-war...
http://blog.makezine.com/archive/2011/02/sonys-war...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.