mboost-dp1
Hvordan kan du lide din kaffe?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg læste spørgsmålet som "hvordan kan du lide dine katte", så det svarede jeg på. "Drikker ikke katte".
drikker ikke kaffe normalt.... men hvis jeg nu skulle... så er det ligemeget... da jeg synes det smager af det samme..
Nej tak, kaffe drikker jeg næsten aldrig. Når det en sjælden gang imellem sker, skal den dog være sort.
Jeg drikker kun kaffe når jeg er helt nede og køre på backup power (fx morgener efter en arbejdsdag eller ved eksamenslæsning)..
Når jeg endelig drikker kaffe er det kaffe og kakao blandet sammen. På nogle maskiner hedder det "Chococino", men hjemme laver jeg den med instant kaffe og pulverkakao. Skal man forkæle sig selv yderligere smækker man lige lidt sukker i også :) Se, dét er guf!
Når jeg endelig drikker kaffe er det kaffe og kakao blandet sammen. På nogle maskiner hedder det "Chococino", men hjemme laver jeg den med instant kaffe og pulverkakao. Skal man forkæle sig selv yderligere smækker man lige lidt sukker i også :) Se, dét er guf!
Kaffe er noget underligt noget!
Man tager en lille rød frugt, piller kærnen ud og smider selve frugten væk, Denne kærne - kaldet en bønne - tørrer man derefter grundigt ud i solen. Men det er ikke nok, så derfor rister man den, knuser den, hælder kogende vand over og smider det hele ud.
Nu har man en sort, varm, bitter drik, som man putter sukker i, for at fjerne det bitre, og mælk i for at fjerne det varme og sorte.
SÅ har vi kaffe ;-)
Man tager en lille rød frugt, piller kærnen ud og smider selve frugten væk, Denne kærne - kaldet en bønne - tørrer man derefter grundigt ud i solen. Men det er ikke nok, så derfor rister man den, knuser den, hælder kogende vand over og smider det hele ud.
Nu har man en sort, varm, bitter drik, som man putter sukker i, for at fjerne det bitre, og mælk i for at fjerne det varme og sorte.
SÅ har vi kaffe ;-)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.