mboost-dp1
Hvor gammel er din nyeste computer?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Svaret mindre end 6 mdr.
ca 1½ måned siden jeg købte ny bærbar, men det er ikke mere end 1 uge siden jeg købte nye dele til en af mine pc´ere, men ved ikke om det tæller med.
Dejligt at havde en kone der ikke siger noget til at jeg bruger 5-10.000 kr på dele måned, så længe hun bare må shoppe lidt selv.
ca 1½ måned siden jeg købte ny bærbar, men det er ikke mere end 1 uge siden jeg købte nye dele til en af mine pc´ere, men ved ikke om det tæller med.
Dejligt at havde en kone der ikke siger noget til at jeg bruger 5-10.000 kr på dele måned, så længe hun bare må shoppe lidt selv.
Byggede den i april 2008, regner ikke med at bygge en ny (eller for den sags skyld opgradere) inden slutningen af 2010 og sikkert først i 2011.
Og som det er nævnt, så mangler der også lige en definitation af "ny computer". Som nævnt så købte jeg min computer for ca. 13-14 måneder siden (så den er mellem 1 og 2 år gammel). Men hvis vi nu siger at jeg tilføjede/skiftede ram for 2 måneder siden, eller skiftede grafikkort, tilføjede harddisk, you name it. Hvor gammel er computeren så? Er computeren så 2 måneder gammel, eller snakker vi om hvornår størstedelen af delene kommer fra? Eller snakker vi om hvor gammel det ældste hardware i maskinen er? Tror nok at en af mine harddiske er ca. 3-4 år gammel
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.