mboost-dp1
Hvilken konsol bruger du mest?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Min PS2 - eneste konsol jeg ejer, og nok den eneste jeg kommer til at eje inden for de næste to-tre år.
Eneste grund til at jeg ejer den: Tekken og en smule Final Fantasy. :-) Tømmermænd ville bare ikke være det samme uden Tekken.
Eneste grund til at jeg ejer den: Tekken og en smule Final Fantasy. :-) Tømmermænd ville bare ikke være det samme uden Tekken.
Hvad sker der for "Har kun 1 konsol"-muligheden? Det er vel irrelevant til hvad for en konsol man bruger mest?
Min eneste konsol er en PS2, og den har ikke været brugt i lang tid.. Det sker nok et par gange om året til fødselsdag og msåke jul.
Stemte Bruger ikke konsoller
Min eneste konsol er en PS2, og den har ikke været brugt i lang tid.. Det sker nok et par gange om året til fødselsdag og msåke jul.
Stemte Bruger ikke konsoller
Hvor er den gode gamle XBOX?
Hvor er gamecube?
Jeg kender mange der kun har de to (og en enkelt der også har en PSX og NES ved siden af)
Må de personer ikke deltage i afstemningen?
Hvor er gamecube?
Jeg kender mange der kun har de to (og en enkelt der også har en PSX og NES ved siden af)
Må de personer ikke deltage i afstemningen?
Logifire (13) skrev:Og så prøver de kloge (ID software mv.) at få os til at tro at pc'en er død som spilplatform. Det her er et gamer site, og de fleste har ikke engang en konsol, og dem der har en, bruger den ikke....
Newz.dk er ikke en dedikeret gamersite. Railgun er en underside med spil til en side for nørder.
Men jeg har kun en Xbox 360, og den spiller jeg på når jeg har tid. Jeg kan faktisk godt lide opdelingen mellem en dedikeret maskine til web/studie/programmering og så en maskine til spil.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.