mboost-dp1

Hvad var det mest interessante ved Back To The Mac?

Gå til bund
Gravatar #1 - Bennek
21. okt. 2010 06:16
Øhh.. Hvad med Lion?
Gravatar #2 - Emil
21. okt. 2010 06:46
Bennek (1) skrev:
Øhh.. Hvad med Lion?

Woops - nå, too late :D
Gravatar #3 - XorpiZ
21. okt. 2010 06:47
De nye MacBook Airs, uden tvivl.
Gravatar #4 - Lauer
21. okt. 2010 06:47
Bennek (1) skrev:
Øhh.. Hvad med Lion?

Den er som sådan ikke kommet endnu, men først til sommer.
Igen synes jeg at de bruger for meget tid på iLife.
Jeg synes personlig at iPhoto er for langsom og mangler nogle vigtige funktioner i forhold til Picasa.

Gravatar #5 - Bennek
21. okt. 2010 06:57
Lauer (4) skrev:
Den er som sådan ikke kommet endnu, men først til sommer.

Du er godt klar over at poll'en lyder "Hvad var det mest interessante ved Back To The Mac?" og ikke "Hvad var det mest interessante ved Back To The Mac, som blev udgivet i går eller bliver udgivet om 90 dage?", ikke?
Gravatar #6 - Nielson
21. okt. 2010 19:05
Selvom jeg havde set meget frem til Lion, så virkede det hele meget kedeligt for en gangs skyld...
Gravatar #7 - floe
21. okt. 2010 20:39
Bennek (5) skrev:
Du er godt klar over at poll'en lyder "Hvad var det mest interessante ved Back To The Mac?" og ikke "Hvad var det mest interessante ved Back To The Mac, som blev udgivet i går eller bliver udgivet om 90 dage?", ikke?

Spil mere smart over nettet.
Gravatar #8 - trylleklovn
21. okt. 2010 20:59
Håber Mac app store bliver en success. Steam på Windows er rigtigt snedigt og behøvede ikke kun begrænse sig til spil.

Kan ikke se hvorfor folk er så meget oppe og køre over MacBook air. De er stadigt meget dyre maskiner, hvilket ikke er formålet med netbooks. Så reelt betaler man primært for at maskinen er tynd.

Mange lækre ting i iLife, men primært ting som jeg kan se mine familiemedlemmer have stor glæde af, dem som allerede nu køber bøger i iphoto og redigerer deres hjemmevideo i iMovie.

Det mest relevante for mig er nok Lion, det nye exposé ser godt ud, pt bruger jeg aldrig spaces og fuldscreen er typisk noget langsommeligt noget at arbejde sammen med exposé (som jeg bruger konstant) så tiltrænkt opdatering her.
Gravatar #9 - Hald
22. okt. 2010 14:53
ARGH! jeg havde ikke set at der stod uinteressant, så jeg valgte den lynhurtigt da jeg syntes det hele var interessant.
Gravatar #10 - keen
25. okt. 2010 12:06
trylleklovn (8) skrev:
Kan ikke se hvorfor folk er så meget oppe og køre over MacBook air. De er stadigt meget dyre maskiner, hvilket ikke er formålet med netbooks. Så reelt betaler man primært for at maskinen er tynd.

Det er heller ikke ment som en netbook, men bare en lille notebook. Ja, de er ret dyre, men det er jo heller ingen hemmelighed at man betaler lidt ekstra for udseendet og helheden hos Apple.

Og så alligevel ikke.. for jeg kan ikke finde en bærbar på EDBPriser med Core 2 Duo eller bedre, SSD, max 13" og vejer under 1,5 kg til en pris der kan matche en MacBook Air. Hverken 13" eller især 11".
Gravatar #11 - Makey
29. okt. 2010 07:45
Alt i alt en kedelig keynote, hvis man fulgte med på Engadget kunne man også se at de generelt var mere begejstrede over den morgenmad der blev serveret, end resten af præsentationen.

FaceTime vidste man jo godt ville komme til Mac, iLife, same story, Lion var ligeledes forventeligt. App Store er nyt men knapt så wauw da det bare er genbrug fra iOS platformen og MacBook Air opdatering var vel nærmest bare på tide.

Så kan jeg godt forstå at folk jubler morgenmaden.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login