mboost-dp1
Hvad syntes du om mac tips og tricks her på Macnation?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Når de fleste tips alligevel er hugget fra TUAW og og kommer på 3-4 dage efter er det imo ret ligegyldigt..
MiniatureZeus (2) skrev:Når de fleste tips alligevel er hugget fra TUAW og og kommer på 3-4 dage efter er det imo ret ligegyldigt..
...sammen med at de tips jeg har set her har været i marginal-kategorien, så er jeg enig :) Bruger et nyhedssite til nyheder.
Er formålet med også at bringe tips, at få et bedre nyhedsflow? Ellers kan jeg altså ikke se formålet her på newz/macnation/whatev.
Kom til at trykke forkert..
Fik sagt "Jeg er altvidende...." men ville have sagt "Man kan altid lære..."
Fik sagt "Jeg er altvidende...." men ville have sagt "Man kan altid lære..."
Synes det vil være fint nok - men det skal være nogle tips/tricks der er lidt mere end bare "sådan laver du en genvej hurtigst muligt".
Men ellers er jeg primært enig med jer første - Newz/macnation er god til nyheder, resten har vi umiddelbart andre fora og sider til - men som sagt (og som jeg stemte) "Man kan altid lære noget nyt" :-)
Men ellers er jeg primært enig med jer første - Newz/macnation er god til nyheder, resten har vi umiddelbart andre fora og sider til - men som sagt (og som jeg stemte) "Man kan altid lære noget nyt" :-)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.