mboost-dp1

Hvad syntes du om mac tips og tricks her på Macnation?

Gå til bund
Gravatar #1 - Josso
1. jan. 2009 22:01
Personligt vil jeg helst læse nyheder.

Macnation er vel en undergruppe til Newz.
Gravatar #2 - MiniatureZeus
2. jan. 2009 19:27
Når de fleste tips alligevel er hugget fra TUAW og og kommer på 3-4 dage efter er det imo ret ligegyldigt..
Gravatar #3 - ktg
5. jan. 2009 11:51
MiniatureZeus (2) skrev:
Når de fleste tips alligevel er hugget fra TUAW og og kommer på 3-4 dage efter er det imo ret ligegyldigt..

...sammen med at de tips jeg har set her har været i marginal-kategorien, så er jeg enig :) Bruger et nyhedssite til nyheder.

Er formålet med også at bringe tips, at få et bedre nyhedsflow? Ellers kan jeg altså ikke se formålet her på newz/macnation/whatev.
Gravatar #4 - General_ONeill
6. jan. 2009 08:50
Kom til at trykke forkert..
Fik sagt "Jeg er altvidende...." men ville have sagt "Man kan altid lære..."
Gravatar #5 - froksen
6. jan. 2009 17:02
Synes det vil være fint nok - men det skal være nogle tips/tricks der er lidt mere end bare "sådan laver du en genvej hurtigst muligt".

Men ellers er jeg primært enig med jer første - Newz/macnation er god til nyheder, resten har vi umiddelbart andre fora og sider til - men som sagt (og som jeg stemte) "Man kan altid lære noget nyt" :-)
Gravatar #6 - knasknaz
7. jan. 2009 13:25
Jeg synes Apple får mere end rigeligt opmærksomhed allerede.
Gravatar #7 - David Munch
7. jan. 2009 15:00
Er altvidende, så læser dem ikke.
Gravatar #8 - gnаrfsan
7. jan. 2009 15:20
Jeg har ikke en mac, så p.t. ved jeg alt hvad jeg behøver at vide om macs :P

Ps. Jeg har ikke stemt, men det er da en ok ide, fordi folk så sikkert ville kunne diskutere dem. Det er efter min mening netop forummet, der gør newz bedre end andre sider.
Gravatar #9 - rasmusv
7. jan. 2009 15:31
Hvad med et eksempel på det jeg skal stilling til? Jeg har ikke set nogle tips.
Gravatar #10 - Niversen
7. jan. 2009 16:08
mangler en funktion:
har ikke en mac, hvad skal jeg med tips og trics ud over misundelse??
intet ondt om mac... jeg valgte bare ikke en da jeg købte min pc da jeg ville køre linux og ikke mente man fik SÅ meget mere maskine for sine penge...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login