mboost-dp1
Er du fysisk aktiv?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
myplacedk (77) skrev:Whoa. Jeg giver 2-3 kr. pr. kubikmeter vand. En sparebruser bruger fx. 10 liter/minut. Det får jeg til 5 timer og 20 minutter.
Jeg gætter på at du ikke har sparebruser.
(Eller at du giver mere for vand end jeg gør.)
Der er sku ikke nogen normale mennesker der kun giver 2-3 kr pr kubikmeter vand, med mindre de har deres egen brønd og vandværk.
Normalt må du af med 7-10 kr til vandværket og så 35kr til kommunen for.
Den sidste er primært så dyr pga grønne afgifter samt at firmaer der afleverer vand som er 3 gange så forurenet som husholdningsvand, ikke betaler mere for at aflevere deres vand.
Hey
Luftsport helt klart!
Svæveflyvning styrer for vildt og så nyder man samtidig det gode vejr (også selvom det til tider er dårligt)
Se hvordan det gøres her på webcam fra den 26. juni - den 11. juli.
Vi flyver hver dag vejret tillader det.
Polyteknisk Flyvegruppe
Ja navnet siger vel det hele (af hensyn til Nørd princippet)... Når man brænder for noget skal man kaste sig 100% ind i kampen.
Luftsport helt klart!
Svæveflyvning styrer for vildt og så nyder man samtidig det gode vejr (også selvom det til tider er dårligt)
Se hvordan det gøres her på webcam fra den 26. juni - den 11. juli.
Vi flyver hver dag vejret tillader det.
Polyteknisk Flyvegruppe
Ja navnet siger vel det hele (af hensyn til Nørd princippet)... Når man brænder for noget skal man kaste sig 100% ind i kampen.
Scorp-D (48) skrev:Motorsport vs Golf ift. fysisk aktivitet..... Ved godt at motorsport er lidt mere end at sidde bag et rat, men Pro golf er altså heller ikke bare at skubbe til et par bolde....
Man går da trods alt 7-10 km i løbet af en runde, og med mindre man er pro eller pensionist med en elvogn slæber man også rundt på ~5 kilo.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.